Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Official Beta Tester Katlynn17/Female/United States Groups :iconapf-registry: APF-Registry
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
15 Month Premium Membership
Statistics 343 Deviations 3,481 Comments 4,842 Pageviews

Newest Deviations

Friends

Groups

Watchers

deviantID

DragonicWhispers's Profile Picture
DragonicWhispers
Katlynn
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
So it's been a while since I updated this...

Hi, I'm Katie! I am 16 years old and a hobby artist, specializing in Digital art.
I'm an active member in the FFA, 4-H and in my school's drama club, and am currently studying Veterinary Medicine through my high school but will be transferring into the art program next year.
My family owns three miniature mares (one of whom is mine!) and a miniature stallion, as well as four cats, a dog, a plethora of chickens and a few rabbits.
My art typically focuses on Equines, but has recently included Dragons and the odd human character. I don't post as often as I'd like, but I'm hoping to get back into the swing of things pretty soon. :)
Interests

Boredom!

Journal Entry: Fri Aug 15, 2014, 7:57 PM


The Basics...
01. Full name: You don't really need to know that thank you very much.
02. Age: 17.
03. Birth Date: July 8th
04. Birth Place: A hospital/
05. Gender: Mare
06. Occupation: Babysitter/theatre junkie/horse tormentor (at least according to Gypsy)
07. Height: 5'4.25" 
08. Eye Colour: Hazel/green/blue idk they change a lot man.
09. sexual orientation: Straight.
10. Tattoos/piercings?: Just my ears. Hoping to get my seconds done soon.
11. Hair Colour: Naturally brown but currently brown/red.
12. Currently Living: I'm a vampire. 

Favorite...
13. Food: Anything I'm not allergic to? Chocolate? 
14. Drink: Pfft idk man. 
15. Band/Singer: Too many.
16. Song: Gravity by Shawn Mcdonald
17. Movie: MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL!!!
18. TV Show: SUPERWHOLOCK BITCH. :D
19. Book:  I love almost every book I've ever read man.
20. Colour:  Teal blue

Do you prefer...
21. Coke or Pepsi?: Coke. 
22. Anime or Disney:  Disney.
23. Guys or Girls?:  I have guy friends and girl friends, guy enemies and girl enemies. No bias here.  
24. Lips or Eyes?:  Eyes.
25. Kisses or Hugs?:  Thats a hard one.. Ummm, kisses. 
26. Eating or Drinking?: Both are typically required to sustain life.
27. Novels or Comics?:  Novels.
28. Silence or Noise?: Silence, or little bits of noise/lots of music.
29. Outdoors or Indoors?:  Depends on the day and weather. 
30. Camera or Cellphone?:  Cell phone, just because its smaller and I can use it to take photos.
31. TV or Computer?: Computer. I can watch TV on my computer man XD
32. Night or Day?:  Night. 

random... 
33. Why did you choose your username?:  I like dragons. Idk.
34. Something you can't live without:  My horse.
35. What is your most popular deviation: 47 comments, and viewed 926 times: 2930 WSF Sir barlow * by DragonicWhispers
36. Look to your left.  What is the first thing you see?: A glitter lamp.
37. Now to your right: Hairbrush.
38. Can you drive?: I have my drivers permit but not my license yet.

The last...
39. Person you saw:  My boyfriend, kinda..
40. Person you hugged:  My best friends.
41. Movie you watched: White Chicks
42. Song you listened to:  Pfft idk
43. Book you read: Currently working on "Dragonspell" 
44. Thing you ate/drank:  Sprite and some pasta thing. 
45. Time you cried and why:  Sunday night. My aunt flipped out at me and I broke down. 
46. Time you laughed and why: Idk I laugh a lot
47. Time you went out:  Like two hours ago to go pick up hay.

The first...

48. Person you dated: As far as legit relationships go Aeridox
49. Person you kissed:  Was first kissed by a boy named Ryan, but the first person I kissed and actually wanted to kiss was again, Aeridox 
50. Crush you had:  Some kid named Andrew I think.
51. Thing you think about when you wake up:  Aeridox 
52. Best friend you ever had: Aeridox 
53. School you went to: A local public school.
54. Big vacation you went on: Pfft Idk. Camping somewhere. 
55. Award you got:  No idea!

Have you ever...
56. Broken the law:  I think so yeah.
57. Been arrested:  Nope.
58. Had a hangover: Only from sugar highs.
59. Been in hospital: To see other people there, and briefly when I was like 3. 
60. Been in a car crash:  Nope. 
61. Flown on a plane: Nope.
62. Been on a boat:  Yep.
63. Travelled overseas:  Nope.
64. Had sex: Nope!
65. Eaten pickles with peanut butter:  Why? What? Ew!!!
66. Killed anyone/anything:  Nope. I've thought about it but no. 
67. Been to a concert:  Yep! They're awesome! 
68. Cut yourself: Intentionally? I've never broken skin. Unintentionally? Maybe.. 
69. Skipped school/work:  Once.
70. Broken a bone:  Nope.

Deviant time...
71. Who is your closest friend on Deviant Art?: ShapeShifter314 Aeridox 
72. What is your favourite Deviation by them?: Effort man.
73. Which deviant do you look up to/find the most inspiring?:  Sealle, Jullelin, Thunderjam1992 and many more
74. What is their greatest work?:  Effort man.
75. Any favourite Deviant Art groups in mind?: Nope. 
76. What is your favourite artwork by the Founder of the group?: n/a
77. The Co-Founder(s)?: n/a
78. How about the Contributors?: n/a
79. Who was your very first Watcher on Deviant Art?: Lol I dunno. This is my second account. 
80. What is your favourite artwork by them?: n/a
81. Have you ever had any Daily Deviations?:  Nope
82. Have you ever won a contest with your artwork?:  Quite a few actually. Mostly through 4H. 
83. Show us the first Deviation you submitted to Deviant Art: On this account, First Devination to a new beginning by DragonicWhispers
84. Show us your most recent submission: Gyp-z by DragonicWhispers

More personal stuff...
85. Religion: Christian.
86. Social class: Middle ish.
87. Ethnicity: German, Polish, Lithuanian, Swedish, Canadian, French (I think), French Canadian, Irish, English, Scottish, Welsh..... I'm a mutt. 
88. Languages spoken: English, a little french, sarcasm, horse.
89. A scar you have: A 'hangman' shaped one across my right wrist and hand from an Amniocentesis before I was born. 
90. Preferred medium: Digital.
91. Where is your dream holiday location?: My bed? 
92. What are you wearing right now?: Jeans and a hoodie, comfy clothes. 
93. What is the last thing you bought?: Food.
94. When did you join Deviantart?: Long time ago.
95. WHY did you join?: I don't know really. 
96. What type of membership do you have?: Premium Beta Tester. 
97. Are you playing a game? Which game?: None
98. Are you a member of any other websites?: yeah, a few. 

The end is here!
99. Do you enjoy answering pointless questions like these ones?: Sometimes. 
100. You're DONE! Now, tag 5 friends: Pfft I dun wanna. 



So it *finally* warmed up here 

67%
2 deviants said so no school today :P
33%
1 deviant said UGH. Cannot wait for spring to be here!
0%
No deviants said It was a wonderful 45-50 degrees Fahrenheit (7.2-10 degrees C)
0%
No deviants said for like 3 days
0%
No deviants said the snow was actually melting! Our 2' of snow was down to about 8"
0%
No deviants said and then it got cold last night
0%
No deviants said and dropped another 6" or more
0%
No deviants said The roads were all ice
0%
No deviants said And we had exams today...

Stamps!

Never enough sleep by prosaixAnger issues. by obakestampsI don't like it... by prosaixjustlikefatisntaninsult by PrincessFlawSTAMP: Nice Artists ROCK by Mottenfest:Stamp: Anti Peta by ZillenioseConfusing Flamers Stamp by ZombiDJPet Dragon Stamp by Sky-YoshiChristian by NaujTheDragonflyCrush Contest Stamp 1 by RockstarVanityteddy stamp by findyQAnti Abortion by SionnaDehr

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconnexu4:
Nexu4 Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Photographer
:iconthanxforfavplz: on my - horse frisian and pony stock -  :iconfrostymorningbliss:
Reply
:icondragonicwhispers:
DragonicWhispers Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Digital Artist
You're welcome!
Reply
:iconbirthdays:
birthdays Featured By Owner Jul 9, 2014
:iconballoondivider1::iconballoondivider3::iconballoondivider3::iconballoondivider3::iconballoondivider3::iconballoondivider3::iconballoondivider4:

:woohoo: :iconcakelickplz: :iconballoonsplz: !!! HAPPY BIRTHDAY !!! :iconballoonsplz2: :iconcakelickplz: :woohoo:

On behalf of the birthdays team, I sincerely apologise that your greeting has arrived late this year.

We hope you had an awesome birthday on July 8th, with lots of birthday fun, gifts, happiness and most definitely, lots of cake! Here's to another year!

Many well wishes and love from your friendly birthdays team :love:

---
Birthdays Team
This birthday greeting was brought to you by: hiddendelights
Reply
:iconjasperinity:
Jasperinity Featured By Owner Jul 8, 2014
Happy birthday! :D
Reply
:icondragonicwhispers:
DragonicWhispers Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you!! <3
Reply
:iconjasperinity:
Jasperinity Featured By Owner Jul 15, 2014
You're welcome! :3
Reply
:iconwreck-itralph:
Wreck-ItRalph Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz:
     :iconthecakeisalieplz:    :iconballoonsplz:  :iconletter-hplz: :iconletter-aplz: :iconletter-pplz: :iconletter-pplz: :iconletter-yplz:  :iconballoonsplz2:   :iconthecakeisalieplz:
     :party: :iconletter-bplz: :iconletter-iplz: :iconletter-rplz: :iconletter-tplz: :iconletter-hplz: :iconletter-dplz: :iconletter-aplz: :iconletter-yplz: :party:
:iconhappybirthdaysignplz: :iconpresentplz::iconbonklers::iconpineappletardplz::iconbummiesplz::iconlaplayplz::iconladrumplz::iconlabeatplz::iconballoonplz::iconpresentplz: :iconhappybirthday2plz:
:iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz::iconfaggedblackplz:
Reply
:icondragonicwhispers:
DragonicWhispers Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you!! <3
Reply
:iconxxmysterystockxx:
xxMysteryStockxx Featured By Owner Mar 16, 2014
Thankyou for the Favs <3
Reply
:icondragonicwhispers:
DragonicWhispers Featured By Owner Mar 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
You're welcome! <3
Reply
Add a Comment: